اره.نوشابه دلستر
میگن نخوریم
منم از ترس نمیخورم😑
من میخورم نخورم نمیتونم😢
عزیزم باید دستت بیاد بچت با چ چیزایی اذیت میشه.من بچه اولم با خیلی چیزا اذیت میشد ولی دومی نه
من امروز نصف لیوان خوردم😥
هنوز زوده نخور بنظرم چیزای اینجور بزار بعد از چله اش بخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.