نوشابه؟ نفخ داره؟ برا بچه

۶ پاسخ

اره.نوشابه دلستر

میگن نخوریم
منم از ترس نمیخورم😑

من میخورم نخورم نمیتونم😢

عزیزم باید دستت بیاد بچت با چ چیزایی اذیت میشه.من بچه اولم با خیلی چیزا اذیت میشد ولی دومی نه

من امروز نصف لیوان خوردم😥

هنوز زوده نخور بنظرم چیزای اینجور بزار بعد از چله اش بخور

سوال های مرتبط

مامان تیام🦁 مامان تیام🦁 ۱۰ ماهگی
مامان محمد یاسین مامان محمد یاسین ۳ ماهگی
مامان حسام،نزار🫂 مامان حسام،نزار🫂 ۴ ماهگی