شیرمیدم نوشابه دلستربخورم یا نفخ داره

۴ پاسخ

دلستر خوبه شیرتم زیاد میکنه

من میخورم نفخ نمیکرد اگرم میکرد راحت باد خالی میکرد

من دلستر میخورم کاریش نشده

من میخورم میگن دوغ نباید خورد

سوال های مرتبط

مامان محمد یاسین مامان محمد یاسین ۳ ماهگی
مامان yara🦢 مامان yara🦢 ۵ ماهگی
مامان آریا. ایلماه ❤❤ مامان آریا. ایلماه ❤❤ ۳ ماهگی
مامان تیام🦁 مامان تیام🦁 ۱۰ ماهگی