وایی خیلی واضح انگار سمت چپم داره حباب میترکه😭🥹🥹

۴ پاسخ

بر 🫂😭منم قدامی دیشب سه تا لگد محکم حس کردم

من از دیشب پایین نافم قسمت واژن حباب میترکه و سفت میشع🥲🥲میترسم تا حالا این حس رو نداشتم هی‌میگم‌نی نی پایینه

من ک از الان این حسو دارم چی بگم😅😅 البته ک بچه دومو زودتر میگن میفهمیم ولی فک کنم خیلی شیطون باشه این یکی😅 بچه اولم ۱۶ هفته فهمیدم ضربه اش رو

جفتت خلفیه؟

سوال های مرتبط

مامان محمد رضا مامان محمد رضا هفته بیست‌ویکم بارداری