۱۵ پاسخ

عزیزم سه هفته ای ی بار برو سنو وقتی اینجوری هفته دیگه که حتما باید بری برا وزن زیاد بخور چیزای مقوی

برو سنو بده هرجور شده و صدا قلبش رو بشنو

عزیزم شاید بچت آرومه نگران نباش وقتی میگی قلبش میزنه یعنی مشکلی نداره دیگه

عزیزم طبیعیه شما اینطوری بیشتر بهش استرس میدی و ضربان قلب کوچولوشو بالا میبری از ۲۸ به بعد منظم میشه دوباره هفته‌های ۳۲ـ ۳۳ باز جاشون تنگ میشه حرکاتشون کند میشه باز لایه های شکم که باز بشه اوکی میشن
خصوصا شکم اول نباید توقع حرکت خاصی داشته باشی تازه بچت ۶۰۰- ۷۰۰ گرمه خیلی کوچولوعه بخدا نه خودتو اذیت کن نه اون طفل معصوم رو که حتی از یه نوزاد هم کوچکتره

جفتت قدامیِ یا خلفی؟

نه خطرناک نیست حتما خوابالوی عین بچه اولی من تا سه ماه بعد به دنیا آمدنش خوابید
الان این دومی خواب نداره بیست چهار ساعت داره لگد مالیم میکنه

چرا انقدر استرس داری
منم هیچ‌وقت حرکات پسرمو محکم حس نمیکردم شاید تو کل بارداری یکی الا دوبار ضربه محکم زد
روی شکمم معلوم نبود اصلا
همه بچه ها که مثل هم نیستن
تازه جفتمم خلفی بود

بیمارستانا سونو دارن عزیزم نگران نباش
به شوهرت بگو گوششو بزاره جایی که بچه هست گوش بده ببینه چی میشنوه بچه تکون میخوره
من وقتی چیزی نمیفهمم شوهرم بوس میکنه شکمممو گوششو میزاره رو شکمم هم شوهرم صدا میشنوه هم من حرکت بچه رو میفهمم

چاق نیستی؟؟

کی گفته والا همش باید اول تکون بخوره مخصوصا تو هفته های شما که اصلاااا همه حرکاتش حس نمیشه و کلا بعضیا ارومن بعضیا نه و اینکه هر بچه الگوی خاصی داره برا تکون‌خوردن که فقط باید با خودش مقایسه کنی

عزیزم نگران نباش منم همینجور بود زیاد حس نمیکردم واضح جفتم قدامی بود الان خیلی بهتر حس میکنم

از ۲۸ هفته باید تعداد حرکاتش بشماری

جفتت اگ قدامی باشه حرکتش آروم هست

نه خطرناک نیست
ضعیفم تکون بخوره ولی بخوره یا اگ میبینی ی سنو برو مطمعن بشی

چون ۲۶ هفته ای از ۲۹ الی ۳۰ هفته کامل حس میکنی

سنو که میری خوبه ؟

سوال های مرتبط