۳ پاسخ

منم همین مشکلو دارم درد خیلی بدیه جوری ک باهیچ ماساژی خوب نمیشه درد عصبیه

پماد پیروکسیکام بزن بعد یه نایلونی چیزی بکش روش

مچ دستتو ی کم‌پماد بزن(دیکلوفناک پیروکسیکام اگه نداری روغن زیتون)با دستمال ببند .رگ ب رگ شده احتمالا.

سوال های مرتبط