۴ پاسخ

کرمش ک اشغاله

من کرم پودر دارم خوب نیس

ریملش رو ن ولی کرم پودرش رو آره یکساله دارم استفاده میکنم عالیههههه😍👌

برادر شوهر‌من پخش کننده گابرینی هست توی تهران،کلا محصولاتش معمولیه نه خیلییی عالیه نه خیلی بد به درد آرایش روزانه میخوره قیمتشم مناسبه

سوال های مرتبط