کرمش ک اشغاله
من کرم پودر دارم خوب نیس
ریملش رو ن ولی کرم پودرش رو آره یکساله دارم استفاده میکنم عالیههههه😍👌
برادر شوهرمن پخش کننده گابرینی هست توی تهران،کلا محصولاتش معمولیه نه خیلییی عالیه نه خیلی بد به درد آرایش روزانه میخوره قیمتشم مناسبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.