بله بده
پسر من کنترل شدس
ولی خمد دکترش هم امگا داد هم ب ۱و هم د۳ و ویتامین آ
اونم آزمایش داد پسرم بعد تجویز کرد
د۳ نباید سرخود بدی احتمال مسمومیت ویتامینی داره
من هفته ای یه دوازده هزار میدم
اره من بعد از ناهار بهش میدم البته من قطره میدم دکترش هنوز صلاح ندیده ک قرص بدم
من کمبود نداره دخترم ولی یروز درمیون میدم.بیشتر اهن میدم
با توحه به خونه های اپارتمانی که داریم توش زندگی میکنیم بچه ها افتاب نمیگیرن باید بهشون دیتامین دی حتما بدیم دکتر دخترم گفت باید هفته ای دوتا ویتامین دی ۲۰۰۰ باید بخوره
من فقط قرص ویتامین د ۳ میدم روزی دوتا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.