میخوام روغن زدن ب شکمم رو شروع کنم چ روغنی بهتره؟نارگیل یا زیتون؟

۵ پاسخ

من پرسیدم گفتن روغن زیتون خوبه هنوز شروع نکردم خودم

ویتامین Eهم خوبه

منم از اول فقط روغن بدون بو زیتون زدم تا الان که همه چی خوب بوده 😇😎

زیتون خوبه

بادام شیرین خالص بزن از همه بهتره یبوست هم نمیگیری
من از ماه دوم میزنم ترک نخوردم خداروشکر فقط باید خالص باشه حتما از برند مزرعه روغن میخرم من قیمتشم زیاد نیس

سوال های مرتبط