من ۶ ماه پیش ۲ تا گرفتم ۱ میلیون بدون بیمه آزاد گرفتم من از امپول میترسم و موقع زدن حس کردم خیلی درد داره چون اولین بار بود امپول میزدم و جواب نگرفتم فقط بعد طزریق تا پریود بشم دل درد های پریود ی شدید داشتم حتی بعد اونم یه دونه کیس تخمدان گرفتم فکر کنم به خاطر امپول بوده چون قبل اون سونو کردن کیست نبود بعد اون امپول ها رفتم گفت کیست تخمدان گرفتی
من 4 تا دکتر نوشت برام 250 قیمتش شد درد نداره اصلا و اینکه پودریه
بدون نسخه نمیدن و من حدود 400 و خورده ای خریدم
سلام دوستان گلم گروه چت مامانازدیم چت آزاده😍هرکسی تمایلی داره دورهمی آیدی روبیکامیدم پیام بده ببرمش یاایدی روبیکاش بده
@S_K_kok
نه ازاد نمیدن
مثل امپول ساده شاید یکم درد داشته باشه پودریه
بدون نسخه داده نمیشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.