#شیرخشک
#فرزندپروری
#مایبیبی
#

تصویر
۱۰ پاسخ

خب نمیشه چیزی گفت شاید دوست داشته بره خونه بچش

نه خدایی اصلا نمیان دعوت هم میکنم میگن ن اینجا هفته ای دوسه روز میایید همو میبینیم دگ چ کاریع ما بیاییم اونجا شما تو زحمت بیفتید واس همون سالی یبار میان 😂😂

اونا تو رو خیلی دوست دارن و خونت حس خوبی میگیرن و با تو احساس راحتی میکنن ولش کن بذار بیان نون و ماست شونو بخورن. 🥴چاره ایی نیس

من اولین بار میشنوم یکی می‌پرسه مادرشوهر تون بدونه دعوت می‌کنه شام خونتون🤔مگه شما رسم دارین اونا رو دعوت کنین که بیان جای ما هفته ای یکی دوبار همینجوری خودشون میان ما هم هروقت هوسلمون سر بره بهشون سر میزنیم

نه مادر شوهر من اصلا بدون دعوت نمیاد

من خانوادم ازم دور هستن وقتی میرفتم پیش شون و شوهرم تنها بود میومدن خونم من از این موضوع ناراضی بودم و حل شد خداروشکر

اره اینجورین با اینکه شهرستان میشینن یهو میبینی در خونه رو میزنن سر زده میان
کلا اخلاقشونه منم متنفرم

اره منم اوایل عروسی مون خیلی وابسته بودن به بچه آخرشون میومدن یه هفته خونمون میموندن یا من نبودم خونم میومدن پیش بچه شون

بره من دیقا وقت ناهار شام میان خونم

اینکه پدر مادرت بیان خونه ت همین مادرشوهر و شوهر غر میزنن بهت؟؟

سوال های مرتبط