منکع بدون چایی میمیرم
دمنوش سیب یا به
من شاید روزی پنج لیوان چایی بخورم ولی خیلیییی کم رنگ میخورم دیگه چاره ای نیست
چای کم رنگ اشکال نداره عزیزم.
ولی دمنوش ها هم ممنوع هستن
دمنوش سیب و به ازاده اگه ک ترکیب چیزی باهاش نباشه
شیر هم میتونی میل کنی
اب جوش و لیمو و عسل مفید هم هست
اب میوه ک قند داره حتی طبیعی اصلا جایگزین خوبی نیست ترجیحا همون میوه رو کامل ادم بخوره.
کافی میکس یا کامو چینو بدون قندم روزی ۱ لیوان ازاده
چایی کم رنگ که مشکلی نداره
به نظر من هیچی 😅
دمنوش به و سیب
چای کم رنگ
آب جوش
دمنوش بابونه
چایی بد نیست که کمرنگش
چرا مگ نمیشه چایی خورد😐
ابمیوه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.