بنظرتون تو بارداری چیو میشه جایگزین چای کرد؟☹️

۱۱ پاسخ

منکع بدون چایی میمیرم

دمنوش سیب یا به

من شاید روزی پنج لیوان چایی بخورم ولی خیلیییی کم رنگ میخورم دیگه چاره ای نیست

چای کم رنگ اشکال نداره عزیزم.
ولی دمنوش ها هم ممنوع هستن
دمنوش سیب و به ازاده اگه ک ترکیب چیزی باهاش نباشه
شیر هم میتونی میل کنی
اب جوش و لیمو و عسل مفید هم هست
اب میوه ک قند داره حتی طبیعی اصلا جایگزین خوبی نیست ترجیحا همون میوه رو کامل ادم بخوره.
کافی میکس یا کامو چینو بدون قندم روزی ۱ لیوان ازاده

چایی کم رنگ که مشکلی نداره

به نظر من هیچی 😅

دمنوش به و سیب

چای کم رنگ
آب جوش
دمنوش بابونه

چایی بد نیست که کمرنگش

چرا مگ نمیشه چایی خورد😐

ابمیوه

سوال های مرتبط

مامان فسقلی هام💙🩷 مامان فسقلی هام💙🩷 ۶ ماهگی
مامان مسیحا💙مهراس مامان مسیحا💙مهراس ۹ ماهگی
مامان پریا خانوووووم مامان پریا خانوووووم ۹ ماهگی
مامان نیکو مامان نیکو هفته سی‌وششم بارداری