کیا فولیکول خوب داشتن و ازاد سازی زدن دوقلو شد؟

۴ پاسخ

من ک منتظرم فعلا .... یکی ۱۸ داشتم یکی ۱۷

من.. یکی ۱۹یکی ۱۴

من یه فولیکول ۱۸ دوتا هم ۲۰و۲۲ داشتم ، iui کردم
دو‌قلو‌ شد

من دو تا فولیکول داشتم ۲۰ و ۲۱

سوال های مرتبط

مامان گل پسرام مامان گل پسرام هفته نوزدهم بارداری
مامان امیرعلی مامان امیرعلی هفته سی‌ودوم بارداری