قرص هم لتروزل و کلومیفن و سینال بوده
من روز دوازده فولی19.20داشتم به یه16 بعد شبش یعنی نزدیک صبح دوتا آزادسازی همزمان تزریق کردم امروز روز4 امم
قرصایی هم ک میخورم متفورمین و کوالی پلاس و اوزیل پلاس و اینوزیتول
یه دوره لتروزول خوردم جواب نداد ۱۲روز زودتر پریود شدم دوره دوم کلومیفن خوردم و hmgزدم رفتم سونو روز۱۱سیکل فولیکول۱۶و۱۷داشتم ۱۳سیکل هم امپولhcg زدم تازه ۲روز گذشته
دارو این ماه هیچی.
روز ۱۰ فولیکول ۲۰ داشتم.
روز ۱۱ آزادسازی زدم.
شما خودت چی عزیزم؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.