من تو سونوی اولم یعنی عشا هفتگی هماتوم بزرگ و پنجاه درصد داشتم شیاف سه هفته استفاده کردم و رسید به چهل درصد! هنوزم دارم شیاف میزارم و لکه بینی ندارم ، خواهرم ماماست میگه احتمالا تا بیست هفته هست
من از ۱۳ هفته دارم..هنوزم لکه قهوه ای دارم...شیاف و دوفامد میزارم.استراحت هم دارم.ولی دوسه شب پیش رفتم سونو گفت حجمش بزرگترشده...نصف کیسه را گرفته...یعنی میشه منم یه روز بیام بگم از من رفع شده.😞😞سونو بعد پانزدهم باید برم آنومالی...دعام کنید
من یک ماه با استراحت مطلق و شیاف خوب شدم
من توی 7 هفته هماتوم داشتم .توی سونوی nt از بین رفته بود
عزیزم با مراعات یک ماه
من ۸ هفته و ۲ روز ی سونو دادم گفت هماتوم داری و ۲۰ تا شیاف برام نوشت و گفت استراحت مطلق باش
ولی من اصلا استراحت نکردم یعنی در حد معمول اتفاقا خونم پله داره و کلا بیرون زیاد اومدم و رفتم ولی شیاف هامو میزاشتم بعضی روزا هم ک درد داشتم روزی دوتا گذاشتم برای انتی ک رفتم ۱۱ هفته و ۳ روز گفت نداری
من ۷هفته و ۲ روز رفتم سونو قلب گفت هماتوم داری، شیاف و دوفامد داد بهم با امپول پرلوتون هفتگی ۲ هفته بعد رفتم سونو کوچیکتر شده بود ولی هنوز دارم تا برم انتی ببینم هست یا نه
۱ ماه طول کشید برام
من انتی گفت هماتوم داری، شیاف و اینا استفاده کردم هر شب، تا آنومالی رفتم، گفت رفع شده،
خودتو نگران نکن یا استراحت و شیاف خوب میشه
هماتوم ممکنه تا آخر بارداری هی جذب بشه وهی دوباره برگرده من ۹هفته هماتوم داشتم ۱۱هفته موقع غربالگریم جذب شده بود الان چهارده هفتم دوباره لکبینیم شروع شد رفتم بیمارستان گفتن باز هماتومه
من از۱۲هفتگی دارم هنوز تموم نشده
برا من یه ماهی طول کشید با استراحت مطلق
چی هست؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.