۴ پاسخ

من ترشحات زرد رنگ دارم آزمایش ادرار هم دادم دکتر گفت عفونت واژینال باکتریایی هست کلیندامایسین بهم داده با پماد مترونیدازول

اگ سوزش و خارش داری عفونت داری برو دکتر بهت دارو بده خودتم میری سرویس با پارچه نخی خشک کن خودتو

اگر بی رنگه یا شیریه ک طبیعیه اگرم زرد یا سبزه باید از دکتر مشورت بگیری

رنگ داره؟سوزش؟خارش؟بو بد؟
چجوریه

سوال های مرتبط

مامان مهدیار💙🫄 مامان مهدیار💙🫄 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان نخود فرنگی‌ مامان نخود فرنگی‌ هفته سی‌ام بارداری