دوستان دهنم برفک زده بخاطر چی میتونه باشه

۷ پاسخ

مال منم زده
۲روزه دهانشویه استفاده میکنم خیلی بهترشد

برامنم آفت زده نمیتونم چیزی بخورم

مال بچه نیست

دهن خودم زده

رب‌ انار محلی بخور

اگه شیر خودتو میخوره امکان داشته که سینه خودت الوده بوده

دست الوده خوراکی الوده میوه نشسته ...

سوال های مرتبط

مامان ارمان مامان ارمان ۵ سالگی