منم تو سال تحویل و عبد پریود هستم واقعا حس بدیه
کپسول مفنامیک اسید بخور
مفنامیک بخور
منم مسافرتم دقیقا پریود شدم بعد خونریزی داشتم قرص مفنامیک اسید گرفتم هر ۸ ساعت یکی خوردم خونریزی و دردمو کم کرد خیلی.
من کاپ دارم اصلا هیچی حالیم نیست فقط وقتی دل درد و این چیزا هست قرص میخورم یا شیاف میزارم
شکمتو ببند جوراب بپوش دردت با گرم نگهداشتن کمتر میشه منم بیزارم خونه کسی پریود باشم
نوار نداری گلم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.