۷ پاسخ

منم تو سال تحویل و عبد پریود هستم واقعا حس بدیه

کپسول مفنامیک اسید بخور

مفنامیک بخور

منم مسافرتم دقیقا پریود شدم بعد خونریزی داشتم قرص مفنامیک اسید گرفتم هر ۸ ساعت یکی خوردم خونریزی و دردمو کم کرد خیلی.

من کاپ دارم اصلا هیچی حالیم نیست فقط وقتی دل درد و این چیزا هست قرص میخورم یا شیاف میزارم

شکمتو ببند جوراب بپوش دردت با گرم نگهداشتن کمتر میشه منم بیزارم خونه کسی پریود باشم

نوار نداری گلم

سوال های مرتبط