ماه درد چیه؟🫣چرا اولین باره میشنوم

۷ پاسخ

من از سی و پنج هفته یه دردای خفیف مثل پریود می‌گرفتم ولی خوب میشد بعدش
سی و شش هفته زایمان کردم

تو ماه هشتم و نهم یه سری درد میاد سراغت اونا اسمش ماه درد هست

وای منم همینم. درد پریودی میگیره ولی داعم نیست استرس میگیرم🤦🏼‍♀️

من الان درد کمر و زیر دل دارم گاهی انگار قرار پریود شی اونجوری دکتر گفت چون ماه دردی دردای زایمانیه

شاید چون اولین باره باردار میشی 😁

میگیره ول میکنه درد خیلی خفیف

یعنی تو ماه نهم کم کم دردات شروع میشه...شکمت درد میکنه مثل پریودی کمرت درد میکنه اینا

سوال های مرتبط