من از سی و پنج هفته یه دردای خفیف مثل پریود میگرفتم ولی خوب میشد بعدش
سی و شش هفته زایمان کردم
تو ماه هشتم و نهم یه سری درد میاد سراغت اونا اسمش ماه درد هست
وای منم همینم. درد پریودی میگیره ولی داعم نیست استرس میگیرم🤦🏼♀️
من الان درد کمر و زیر دل دارم گاهی انگار قرار پریود شی اونجوری دکتر گفت چون ماه دردی دردای زایمانیه
شاید چون اولین باره باردار میشی 😁
میگیره ول میکنه درد خیلی خفیف
یعنی تو ماه نهم کم کم دردات شروع میشه...شکمت درد میکنه مثل پریودی کمرت درد میکنه اینا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.