۲ پاسخ

زیر تشکش ی پتو نازک پهن کن من اینکارو کردم حدودا ۲۰ درجه ک سرش بالا تر باشه

من گرفتم ، استفاده نکردم
ولی کم کاری از خودم بود به نظرم به درد میخوره
من تنبلی کردم

سوال های مرتبط