۷ پاسخ

نوشجونت عزیزم بخور خیلی خوبه دکتر من تاکید کرد ی روز در میون از هفته 38ب بعد بخورم، اگ تاثیر نداشت انقد تاکید ک نمیکرد، بعدش ت چجوری درست کردی فقد خاکشیر و اب یا قندی شکری چیزی اضاف کردی؟!

خاک شیر ک سرد باید چیزای گرم بخوری . اویشن با زعفرون دم کن

چرا همه گارد گرفتن؟؟؟خب خاکشیر و خود پزشک ماما میگه مصرف کنید برای زایمان ینی دکترا نمیفهمن😐

اتفاقا خاک شیر جلوگیری می‌کنه از اینکه نینی زردی بگیره.من برا زایمانم دکترم گفت بجوشون بخور.البته خیلییییی بدمزه بود.روغن کرچک هم خیلییییی تاثیر داشت برام .ایشالا که بسلامتی زایمان کنی فداتشم

چه تاثیری داره؟

واقعا تاثیرداره؟

میخوای طبیعی بیاری؟

سوال های مرتبط

مامان جانان 💕 مامان جانان 💕 ۳ ماهگی
مامان عشق دلم(آرتین ) مامان عشق دلم(آرتین ) هفته پانزدهم بارداری