۸ پاسخ

وااااااای من تازه خوب شدم الحمدلله
ابروهام داشتن میفتادن از درد🥲 دکتربهم ازیتروماسین داد جواب بود

منم همین بودم سرتون با شال بیند استراحت کن فقط من کل صورتم درد میکرد شدیددد تحمل باید بکنیم چاره چیه

واه! عزیزم برو دکتر منم سنوزیت داشتم ۱۲ هفته بودم قشنگ آنتی بیوتیک و مسکن خوردم خوب شدم هیچی هم نشد!!

عزیزم برو دکتر عفونی بگو بارداری هفته چندمی بهت دارو‌میده منم دقیقا همینم دارم دارو مصرف میکنم

میگن روغن زیتون و دارچین قاطی کنین بزنین پیشونی و همون جا ک درد میکنه.اولش خیلی میسوزه بعد سرت سبک میشه

بخور سیر و اسفند برای سینوزیت خیلی خوبه

برو دکتر بهت دارو میده و مایعات زیاد بخور ، سوپ و شلغم هم بخور

بوخور شلغم برا من معجزه کرد

سوال های مرتبط

مامان مامان کوچولو 🥹 مامان مامان کوچولو 🥹 ۷ ماهگی
مامان معجزه مامان معجزه هفته سی‌وسوم بارداری