سلام مامانا ی سوال داشتم جفت پایین علائمم داره ؟

۴ پاسخ

من جفتم پایین بود لک میدیدم.

منم لک میدیدم تا هفته ۲۴بارداری استراحت مطلق بودم و شیاف و امپول استفاده میکنم توالت فرنگی‌ و رابطه ممنوع پله ممنوع خدارو شکر‌رفت بالا

نه من ک هیچی ندارم ولی پپایینه

سلام من هیچ علائمی نداشتم سونو انومالی دادم تو جوابش نوشته بود جفتم پایین دارم رعایت میکنم که بره بالا

سوال های مرتبط

مامان آیه ماه مامان آیه ماه هفته سی‌وسوم بارداری
مامان دونه🥰 مامان دونه🥰 هفته سی‌وسوم بارداری