من جفتم پایین بود لک میدیدم.
منم لک میدیدم تا هفته ۲۴بارداری استراحت مطلق بودم و شیاف و امپول استفاده میکنم توالت فرنگی و رابطه ممنوع پله ممنوع خدارو شکررفت بالا
نه من ک هیچی ندارم ولی پپایینه
سلام من هیچ علائمی نداشتم سونو انومالی دادم تو جوابش نوشته بود جفتم پایین دارم رعایت میکنم که بره بالا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.