۶ پاسخ

آهن داره خوبه

منم درست میکنم میخورم دوست دارم 😋

واااای من هنوز تو خونه درست کردم بدون نمک و روغن
وای وای چشت روز بد نبینه چ نفخی داشت مردم و زنده شدم بخدا

زیاد نخور من خوردم نفخ کردم دل درد شدم

نمکش اگه ضرر داشته باشه وگرنه خودش که عالیه برای وزن دهی

نه مشکل نداره

سوال های مرتبط

مامان مامان آینده مامان مامان آینده ۵ ماهگی
مامان جوجه😍 مامان جوجه😍 ۸ ماهگی