شماهم از این قرصا می‌خورید ؟؟؟؟؟

تصویر
۱۳ پاسخ

بستگی داره هردکتری یه مارکی معرفی می‌کنه من فرفورت میخورم کلسیم وامگا۳ ویتامین دی ومنیزیومم مارکش فرق داره

مولتی ویتامین قبلی من همین بود .شما هفته ای چند تا می‌خورید

کلسیم و فرفوروت گاین و مولتی ویتامین فقط میمورم

من فقد اون کلسیم و دارم

اره کالمرز میخورم

آره بجز آهن ففول میخورم

من مولتی ویتامین و کلسیم و منیزیم و امگا۳ و قرص آهن میخورم

اینا

تصویر

بله برا من مارکاش فرق داره
آهن مولتی ویتامین و امگا ۳ و کلسیم

عزیزم هر کسی بستگی ب نیاز بدنش دکتر میده مال من فرق داره چون کم خونی دارم به ویتامین D کم دارم اونارو بالا تر نوشته

دوتاشو اره امگا ۳با فروفورت

فقط فرو فورت رو دارم از بین اینا

نه مال من فرق داره اینا بهداشت داد؟

سوال های مرتبط

مامان حلماجون 🩷👧🏻🧿 مامان حلماجون 🩷👧🏻🧿 روزهای ابتدایی تولد
مامان نخود🤱👼🏻 مامان نخود🤱👼🏻 ۷ ماهگی
مامان دخملم

🥰💕 مامان دخملم 🥰💕 روزهای ابتدایی تولد
مامان so.pa مامان so.pa ۴ ماهگی
مامان آراد کوچولو🩵 مامان آراد کوچولو🩵 هفته سی‌ام بارداری