اره قشنگم اینا خیلیم خوبن
اره همینه
وای من اینو میخورم معده درد میگیزم خیلی بده
من دوبار خوردم یبوست آور بود
ففول گاین بیشتر بهم ساخت
من فروفورت دئودنال مصرف میکنم ۸۰ میلی گرم
من فرودین میخورم
اره عزیز
بلهههه
بله عزیزم
بله دقیقا همینه
من فیفول میخورم اونم دوتا
بنظرم فروفورت از نوع دئودنال بهتره چون بدون فولیک اسیده، فولیک اسید زیاد بچه رو بیش فعال میکنه
اگه مولتی ویتامین هم میخوری خودش فولیک اسید کافی داره
بهداشت بهم داد ولی دکترم گفت تأثیره زیادی نداره یه قرص دیگع برام نوشت
آره جان
بلهههه من میخورم
اره عزیزم
بلی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.