خانما شماهم از قرصا مصرف میکنید ؟؟؟

تصویر
۱۳ پاسخ

من ویتامین D3رو میخورم

سلام مامانای گل شما برا دندون درد چیکار کردین .؟؟

من ویتامین دی رو مصرف میکنم

اره من دوتاشونو مصرف میکنم

خوراکم هس ویتامین دی سه🤣

اره بجز او کپسول

بله عزیزم...و فروفورت گاین و مگنیفورت

منم اکتی ناتال استفاده میکنم

داروهای منم فرق میکنه

منم همیناس

اره داشتم

هر دکتری یه مکملی میده مثلا برا من فرق میکنه

آره. ولی من اینسری پریناتال بهم داد ب جای اکتی ناتال

سوال های مرتبط

مامان پــنــاه🩷🎀 مامان پــنــاه🩷🎀 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان دلسا و پارسا💙 مامان دلسا و پارسا💙 ۱ ماهگی
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو هفته بیست‌وچهارم بارداری