کی بیخابی ها و کولیک نوزاد بهتر میشه

۳ پاسخ

دکتر به من گفت ۴ماه به بعد

دکتر دخترم میگفت ۵ یا ۶ ماهگی

میگن ۴۰ ب بعد

سوال های مرتبط

مامان الارا مامان الارا ۱ ماهگی
مامان 🩷باران مامان 🩷باران ۴ ماهگی
مامان مهرسانا مامان مهرسانا ۱۳ ماهگی
مامان دخترای ناز مامان دخترای ناز ۱ ماهگی