اونا ترشح عزیزم بافشار وداغ ،فکر میکنی ادرار
خواستی یه تست آمینوشور بده
منم امروز حس ادرار داشتم تا برم سرویس این اتفاق افتاد ولی چون تکرار نشد فهمیدم کیسه اب نیست
اصلا نگو این چیزارو به مادرشوهرت استرس میده بهت
کیسه اب ی اب گرم و تمیزه بدون هیچ رنگ و بویی بندهم نمیشه ی سره میریزه...ی لباس زیرتیره بذار یکم راه برو و سرفه کن اگه وقتی سرفه کردی ریخت کیسه ابه درغیراین صورت ادرار یاترشحه
گفتم فردا برم زایشگاه ببینم چی هست
نه به نظر من کیسه اب نیست و ادراره چون منم دسشویی دارم دیگه نمیتونم نگهش دارم و سریع میریزه باید سریع برم سرویس وقتی احساس ادرار میاد
شما هم اگر احساس خطر میکنی باید تست بدی یا قبل رفتن برای تست چندتا سرفه کن وقتی ادرار نداری ببین پد یا لباس زیرت خیس میشه یا نه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.