۴ پاسخ

دختر من سه هفته خوب نخورد. هنوزم به قبل واکسن برنگشته

بعد از هر واکسن تا یک هفته الی دوهفته بد خواب و بد غذا و بدقلقل میشن بعدش اوکیه

پسرمنم نمیخوره نمیدونم چرا خیلی نگرانم

چشم به هم میزنی نوبت واکسن میشه .هر واکسن کلی استرس میکشم ولی اذیتم نکردن خدا رو شکر.۶ ماهگی از قبلیا سخت تر بود براتون؟

سوال های مرتبط

مامان رادین مامان رادین ۱۶ ماهگی