۹ پاسخ

منم اینطوری شده بودم شیر جمع شده برو زیر دوش آب گرم ماساژ بده یا حوله گرم بزار باز میشه عزیزم

منم اینجوری شدم قاشق بذار یخچال فریزر یخ بشه بعد بذار رو سی‌سینت بعد بده بچه میک بزنه درست میشه

نمیخام نگران باشی
من تو شهرستان خودمون خانومی بود ب بچه شیر می‌داده ،میگن ک شاید شیر مونده درد میگیره سینه آن مثل قضیه شما
بهش میگن ک برو حمام بمال خوب میشه
بنده خدا می‌ره ماساژ میده از حمام بیرون میاد ی چند ساعت بعد حالش بد میشه
راهی بیمارستان میشه بررسی میکنن سرطان سینه داشته اینقد ماساژ داده ک تودهایی ک شبیه ب حباب هستن پاره شده ب کل بدن پخش شده این ماده هم عفونته بنده خدا فوت شد
اصلا ب حرف کسی گوش کن بهترین کار رفتن ب دکتر متخصص هست

شیر تو سینت مونده با یه روغن قشنگ سینتو چرب کن ماساژ بده به سمت پایین بعد بدوش یا بده بچه بخوره

شیره
منم شده بودم
ولی باید برس دکتر متخصص
ولی نران نباش، چیز خاصی نیست

احتمالا شیر تو سینه ات مونده عفونت کرده که درد داری.
نترس سرطان درد نداره

خدانکنه اینقد منفی نگر نباش لطفااا

برو زیر دوش آب گرم یکم ماساژ بده ببین خوب نمیشه شاید شیره

قرمز هم شده سینت ورم داره؟؟

سوال های مرتبط