۴ پاسخ

احتمال اینکه علائم رفلاکس باشه هم هست..مثل دختر من

من بردمش دکتر به خاطر خس خس گفت به خاطر اینکه شیر زیاد میخوره از معده بالاتر میاد راه تنفسی یکم میبنده وقتی برمیگردونه یکم دیگه خس خس نمیکنه

منم با همین علامت خس خس سینه رفتم پیش دکتر پسرم، ولی بعد از معاینه گفت این سرماخوردگی نیست و یکی از علائم رفلاکس پنهانه

دختر منم همینطور خیلی اذیته

سوال های مرتبط