تب پوشک رفلاکس

تصویر
۱۰ پاسخ

نفری 100خوبه دیگه

به همشون ۲۰۰بده راحت

۵۰۰تومن بزرگترا
۳۰۰تومن کوچیکترا

هر کدوم ۲۰۰

بنظرم واسشون دفتر نقاشی و مداد رنگی با جوراب بگیر چون کوچیکن

من نفری ۱٠٠به بچه ها میدم اخه زیر صد زشته ارزشی نداره

همون نفری ۱۰۰

پارسال هر چی دادی ۱۰۰بذار

خب سالهای قبل چقدربود؟؟

هرجقد پارسال دادی ۱۰۰تا۲۰۰ بزار روش بسته به بودجه ات

سوال های مرتبط

مامان دلوین،دوقلوها🧿 مامان دلوین،دوقلوها🧿 ۵ سالگی