چوب دارچین بنداز آخر کار گلاب و هل بنداز رب گوجه که میریزی سرخ کن بعدبریز داخل
عزیزم تو قیمه ت پودر دارچین و گل محمدی نریزی که سیاه میشه خورشتت یک ساعت آخر پخت چوب دارچین بنداز و زعفران ۵ دقیقه قبل خاموش شدن
بقیه کارهارو هم تا الان تقریبا انجام دادی دیگه بیفایده س گفتنش
توش یکم پودر گل محمدی و پودر هل بریزی هم عالی میشه توی رب تفت بدی بعد بریزی توی خورشت
مامان من همیشه برای هر نفر یه قاشق پر لپه میریخت. ولی خودم چشمی میریزم
پوست پرتقال حتما بریز
لپه براهرنفردوتاقاشق بریزمن براخودمون همینامیریزم
راستی لپه رو چقد میریزی برا هر نفر که میزون برسه کم نیاد ولپش زیادم نشه بدم میاد لپه زیاد تو قیمه
من برای اینکه لپه ها وا نرن، همراه با گوشت یه کوچولو تفت میدم، لیمو امانی رو فقط پوره می ریزم (پوست و دونه هاشو درمیارم ) از پوست یه تیکه کوچولو میندازم.
یکم پودر دارچین، زعفران و گاهی یکمی گلاب می ریزم.
آچ جالب منم مهمون دارم میخوام قیمه وسوپ درست کنم
آخر پخت بهش زعفرون و یه قاشق گلاب ویکم دارچین بزن عطرش عالی میشه
لپه از قبل پخته بشه
دارچین و لیمو امانی و زعفران خیلی مهمه
رب سرخ شه با روغن
با شعله کم جوش بخوره تا جا بیفته قشنگ
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.