خانوما میگم سنو وزن جنین چند هفته بهترین موقعشه؟

۹ پاسخ

30بنظرم بهترین موقع هست

۲۸تا۳۲

دکتر من ۲۸هفته ۴ روز نوشت

من ۲۸ هفته و سه روز بود رفتم
دکترم. گفت از هفته ۲۸میشه ولی نیاز باشه تو هفته های بعدی ام میرم

۳۱ هفته انجام دادم

من اولین سونوی وزن رو ۲۸ هفته و ۵ روز رفتم
بعدی رو نمیدونم دکتر کی بگه

دکتر برا من ۳۰ و۴ روز نوشته

من ۳۰ هفته رفتم
دکتر گفت از ۲۸ تا ۳۲ میتونی بری

دکتر به من ۲۹ و ۴ روز نوبت داد

سوال های مرتبط

مامان ایلیا❤ مامان ایلیا❤ هفته سی‌ویکم بارداری
مامان آنیا کوشولو🍁 مامان آنیا کوشولو🍁 ۷ ماهگی
مامان دنیز بالام🥹💖 مامان دنیز بالام🥹💖 ۳ ماهگی