کسی که بخیه نمیخوره بدنش انعطاف زیادی داره و برای یه مادر خوبه
سختی کمتری میکشه
ربطی به گشادی نداره
بنظر من این یه نعمت الهیه
ب کسی نگو بخیه نخوردم
بخیه نخوردن همون واقعا گشادی 😂
مگه میشه سر ب اون بزرگی دربیاد بخیه نخوری بعد بخای خودتو توجیح کنی که انعطاف داشتم
حالا كسي نميبينه كه الكي بگو بخيه خوردم😅😅😅
بستگی به واژن داره
حتی پزشک گاها برش نزنه خود بچه که بیاد ممکنه باعث پارگی بشه
واژن ارتجاعی به حالت قبل برمیگرده
بهتر که نخوری من خوردم دهنم سرویس شد😢🤕
اگه بچه اول باشه که حتمی بخیه میخوری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.