۱۳ پاسخ

منکه دو ساله نمیخرم چیه خدایی بو میدن قرمزای بد ریخت😂 تازه وقتی هم میمرن ادم دلت میسوزه چقد ناراحت میشی

انا الله و ان الیه راجعون

انا الله و انا الیه راجعون😭😂😂

خدا رحمت کنه عزیزم روحشون شاد 🤲😭

من فکر کردم کسی جدید مرده🤣🤣🤣

صلوات.

من چندسال نمیخرم وقتی می‌مردن روانم بهم می‌ریخت

فدای ایران

مال ما هم دیروز مرد 😐 ۱۵۰ پولشو دادم یه روز دووم نیاور

روحشون شاد😭

بگو بذار برسید 😅

والا ما که نمیخریم که عذاب وجدان نگیریم

منم همشون دیروز‌صبح دار فانی رو‌وداع گفتن و‌همزمان به رپی آب صعود کرذن🥲و اینگونه در ۲۴۰ هزار تومان‌پول بی زبان گند زدیم😂😂😂

سوال های مرتبط

مامان پسرجالب ♍ مامان پسرجالب ♍ ۱۷ ماهگی
مامان 💕ملورین💕 مامان 💕ملورین💕 ۱۲ ماهگی
مامان ماهلین و مهوا🩷 مامان ماهلین و مهوا🩷 ۷ ماهگی