منکه دو ساله نمیخرم چیه خدایی بو میدن قرمزای بد ریخت😂 تازه وقتی هم میمرن ادم دلت میسوزه چقد ناراحت میشی
انا الله و ان الیه راجعون
انا الله و انا الیه راجعون😭😂😂
خدا رحمت کنه عزیزم روحشون شاد 🤲😭
من فکر کردم کسی جدید مرده🤣🤣🤣
صلوات.
من چندسال نمیخرم وقتی میمردن روانم بهم میریخت
فدای ایران
مال ما هم دیروز مرد 😐 ۱۵۰ پولشو دادم یه روز دووم نیاور
روحشون شاد😭
بگو بذار برسید 😅
والا ما که نمیخریم که عذاب وجدان نگیریم
منم همشون دیروزصبح دار فانی رووداع گفتن وهمزمان به رپی آب صعود کرذن🥲و اینگونه در ۲۴۰ هزار تومانپول بی زبان گند زدیم😂😂😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.