#تب#شب ادراری#استامینوفن#پوشک#شیر خک

تصویر
۴ پاسخ

پسر منم دقیقا چند شب اینطوری شده بود
قبل خواب حتما ببرش دستشویی
شبا زیاد چیز شیرین نده که آب زیاد بخوره
خونه هم سرد نباشه و با آستین کوتاه هم نخوابه چون بچه ها پتو رو تحمل نمیکنن و با لباس کوتاه سر صبح یخ می‌کنن و خودشون خیس میکنن
و سردیجات مثل خیار و گوجه و پرتقال هم زیاده روی نکنه

اشكالي نداره ، پيش مياد ديگه ،، ممكن دوغ يا اب زياد خورده از ٨ به بعد سعي كن مايعات ندي

اریا هم همینجوریه
دیشب هندونه خورده خطا داده

از ترس و استرس میشه
غروب به بعد سعی کن زیاد بهش مایعات هم ندی ....
قبل خواب حتما ببرش جیش کنه

سوال های مرتبط

مامان pariya مامان pariya ۴ سالگی