ببین هردوش خوبه و بنظرم یه میزان هزینه اولیه داره .رنگ کراتین اگر کارت خوب باشه سود خوبی داده ولی به اینم توجه کن الان قیمتا خیلی رفته بالا مردم کمتر رنگ میکنن
کراتین خوبه اما ریزش مو میاره من کردم کچلم کرد
هرکی هم کرده همینو گفته
من رنگ دارم صد درصد درامد رنگ و کراتین بهتره اما مشتری ناخن و تایمکاریش بهتره
کراتین خیلییی خوبه
من ۶ سال ناخن کاشت داشتم اما دیکع خستع شدم خودم لاک میزنم
مخصوصا الان که ناخن بلند مد نیست
اکه فرم ناخنت قشنک خودت یکم بلند کن لاک بزن
اما تردید تو کراتین نکن
من کراتین کردم خیلییی خوب بود اصلا حس خوبی و مرتبی داری همیشه
الان کراتینم رفتع باید باز برم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.