۱۱ پاسخ

اگه کمی کتاب بخونید و علمتون رو بیشتر کنید واقعا نمی‌ترسید.
زلزله یعنی آزاد شدن انرژی زمین و هرچی تعداد زلزله ها بیشتر باشه یعنی انرژی کم کم تخلیه میشه و از زمین لرزه ی بزرگ و ویرانگر جلوگیری میشه.

کی اومد؟؟
جنگ زلزله یاویروس سانتا
یاگرونی
اینجاحادثه زیاده

ما شهرری خونه پدرم بودیم قشنگ خونه لرزید جوری لرزید من روی مبل بودم مثل گهواره تکون خوردم .دیگه اومدیم بیرون تو ماشین .اما ماشالله مردم سر خوشی داریم اصلا بیرون نبومدن .قدیم یادمع زلزله میشد همه تو پارک جمع میشدن .

چیزی نیس نترس
من خودم که از بعد جنگ دیگه اون آدم سابق نیستم و نترس تر شدم

فقط ببین حجم زلزلرو تو نبم ساعت اخیر

تصویر

مگه بعد جنگ استرس زلزله هم مونده؟
ما که نصف شب با صدای انفجار و لرزش شیشه بیدار می‌شدیم دیگه قاعدتا نباید از زلزله بترسیم

زلزله چی میگه دیگه ای باباا
بگردم براتون

شماکجای تهرانی ک متوجه میشد؟ من نفهمیدم پسرم فهمید و همش ب من استرس میده

چییی.

کجای تهرانی؟پردیس اومده

چی شده

سوال های مرتبط