۲ تومن شد
خوب میگه
۹۰۰ نه نفره هست مبلی ۱۰۰ تومن
یه بار اومدن خونه شستن ولی هیچ تاثیر نداشت بخدا همونی که خودم دستمال میکشم مثل همون بود😑
خوب گفته. من بهمن ماه دو دست مبل و نهارخوری برام شستن فکر کنم ۵ تومن شد
من تابستون این قیمت دادم خوبه عزیزم
من اخر دی دادم
میگفت ۵۵۰۰😐😐😐
گفتم نمیخوام هی اومد پایین اخر ۳۳۰۰ شست
۷ نفره چستر
خیلیییی بدم اومد از کارشون گفتم دیگه نه فرش میدم نه مبل
خیلی خوبه قیمتش ما ۷ نفره ۲۱۰۰ دادیم
هشت نفره یه تومن
هفت نفره ۲۱۰۰ نفری ۳۰۰
۹نفره
۲۹۰۰شد خیلی گرونه.ارزونتر بود ۶ماه یکبار میومدن میشستن خوب بود 😅😂
ولی واقعا دستشون درد نکنه خیلی تمیز شده
خوبه بنظرم من پارسال ۸۵۰دادم
خوبه بده بشوره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.