۱۳ پاسخ

۲ تومن شد

خوب میگه

۹۰۰ نه نفره هست مبلی ۱۰۰ تومن

یه بار اومدن خونه شستن ولی هیچ تاثیر نداشت بخدا همونی که خودم دستمال میکشم مثل همون بود😑

خوب گفته. من بهمن ماه دو دست مبل و نهارخوری برام شستن فکر کنم ۵ تومن شد

من تابستون این قیمت دادم خوبه عزیزم

من اخر دی دادم
میگفت ۵۵۰۰😐😐😐
گفتم نمیخوام هی اومد پایین اخر ۳۳۰۰ شست
۷ نفره چستر
خیلیییی بدم اومد از کارشون گفتم دیگه نه فرش میدم نه مبل

خیلی خوبه قیمتش ما ۷ نفره ۲۱۰۰ دادیم

هشت نفره یه تومن

هفت نفره ۲۱۰۰ نفری ۳۰۰

۹نفره
۲۹۰۰شد خیلی گرونه.ارزونتر بود ۶ماه یکبار میومدن میشستن خوب بود 😅😂
ولی واقعا دستشون درد نکنه خیلی تمیز شده

خوبه بنظرم من پارسال ۸۵۰دادم

خوبه بده بشوره

سوال های مرتبط

مامان بردیا مامان بردیا ۳ سالگی