مامانا میشه سر خود فعلا که دکترم نیست آسپرین بگیرم مصرف کنم ؟!

۷ پاسخ

سرخودنخوراصن عزیزم برو پیش دکتر
بهتره بری پیش پریتانالوژیست خیلی بهترازمتخصص من الان دوماه میرم پیشش خیلی بهترهمه چیو چک میکنه دوهفته ی بارسونومیکنه و ....

تو بارداری استامینوفن هم بدون تجویز پزشک نباید بخوری🥺

الان مگه مشکلی داری؟
قبلا سقط داشتی؟

دکترادیگه پنجم توزایشگاه هستن عزیزم بزاربرودکارمتخصص زایشگاه بهت میگه

قبلا طبق ازمايشاتت بهت نگفته لازمه يا نه ؟
بنظرم حتي شده ازمايشات براي دكتر انلاين بفرست ولي سرخود شروع نكن

چته؟نه خطریه خدای نکرده به خونریزی میندازتت اگه سرخود بخوری با تجویز پزشک بخور

براچی بخوری

سوال های مرتبط

مامان 💫 جوجه رنگی 💫 مامان 💫 جوجه رنگی 💫 هفته پانزدهم بارداری
مامان تو دلی😍🫰 مامان تو دلی😍🫰 هفته بیستم بارداری