۳ پاسخ

باید قطع کنی اگه خ
لکه بینی و خونریزی طور داری

چرا خونریزی مگه هماتوم داری؟

بله اگه خونریزی داری باید اسپرین و امپول انوکسپارین رو قطع کنی تا زمانی که خود دکتر بگه

سوال های مرتبط