اسپری بینی واسه نوزاد سه ماهه ضرر نداره؟

۶ پاسخ

سدیم کلراید ضرر نداره بهداشت گفت روزی دوبار بزن بینیش کیپ نشه بیشترم بزنی ضرر نداره گفت چطور ما بینیامونو میشوریم اونا نمیتونن پس قطره میزنیم هیج ضرری نداره

من یه متخصص بردم اسپری نوشت روز جمعه بود دکتر خودش نبود بعد دوباره بردمش پیش دکتر خودش گفت اسپری بینی ممنوعه زیر یک سال 😑فقط قطره سدیم کلراید گفت بریز

واس ما دکتر ۱ز ۱۷ روزگی داد . سدیم کلراید

من نزدم ترسیدم بپره تو گلوش

سدیم کلرید؟اگه منظورتونه نه اتفاقا روزی یبار بزن بینیش کیپ نشه
واسه سرما خوردگی هم هر دو ساعت یه پاف

من قطره میریزم اسپری فکر کنم با شدت بره اذیتشون کنه

سوال های مرتبط