سلام عزیزم ببخشید تیرویید دختر شما کنترل شده الان؟ دختر منم تیرویید نوزادی گرفته عددشم خیلی بالاست خیلی میترسم روی رشد مغز و ایناش اثر گذاشته باشه. همش نگرانم اینترنت خیلی بد نوشته راجب عوارض تیرویید
میخوام بدونم اگه قرص بخورن علائم کم کاری تیروئید برطرف میشه یا باهاشون هست؟
شما چجوری و چند وعده قرص میدادی؟
یکی ازفامیلای ماهم دخترش ازنوزادی تیرویید داشت تا یکسالگی مرتب وسرساعت قرص میخورد خداروشکر کامل خوب شد ومشکلی نداره.الانم ۳ سالشه ماشالا خانومی شده خخخخخخ
ایشالا دخترامون هرچی زودتر بیماریشون رفع بشه چی میتونیم بگین ما که سردر نمیاریم ایشالا دکترا تشخیص درست داده باشن
استرس نگیر گلم ولی بهتر بود شماهم دارو شروع میکردید بالاتر گفتید عوارض روی ذهنشون داره اگه دارو مصرف کنن مشکلی پیش نمیاد
هر دکتری یه نظری داره شاید درستش این بوده ولی من از خیلی ها شنیدم که تیرویید تو نوزادا گذراعه سریع رفع میشه حتی اگه دارو مصرف کنه از چنتا دکتر شنیدم اینو حالا دکتر دخترت اینو گفته که خیلی عوارض بدی داره والاع منم از دوباره استرس گرفتم
دختر منم تیروئید داره هیچ علائمی نداره به مرور خودشو نشون میده نسبت به پرکار بودن و کم کار بودن تیروئید دچار چاقی یا لاغری زیاد بهم ریختن هورمونا چون تو نوزادی دچار تیروئید میشن رو ذهنشونم تاثیر میزاره ولی الان نشون نمیده خودشو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.