۱ پاسخ

برفک رو بانیستاتین زدن ب دهن بچه یه روزی میتونی ازبین ببری
نیستاتین رو بمال ب پنبه آروم بمال جاهایی ک برفک داره تا فرداش خوب خوب میشه

سوال های مرتبط

مامان 💙آرمان💙 مامان 💙آرمان💙 ۱۳ ماهگی
مامان ایهان مامان ایهان ۷ ماهگی
مامان نیلا مامان نیلا ۲ ماهگی