۴ پاسخ

اگه کشیدنی هست ک باید روز دهم میرفتی میکشیدی
ولی الانم برو ی درمانگاه یا اورژانس برات نگاش کنن کمکت کنن

والا منم قشنگ ۴۰روزگی بخیه هام افتاد بااینک الان ۵۴روز اززایمانم میگذره بعضی نواقع نخ نازک میفته ازم

جذبی گلم من دوتاش طبیعی بودم بخیه هم خوردم خودش جذب شد

بخیه ها جذبی مگه نیست؟

سوال های مرتبط