سلام مامانا
تو شکمم احساس ترکین حباب یا میبره میکنم چیه

۶ پاسخ

مبارکه حرکتای نینی هستش

حرکتای جنینه کم کم قوی تر میشن بیشتر احساس میکنی

حرکتای نی نی هستش😍😍قسمت همه انشالله😍😍

حرکات نی نی

واقعا🥺😍 زود نیست

نینیه

سوال های مرتبط

مامان پیمان پارساپاشا مامان پیمان پارساپاشا هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان پسته پسر👼🏻 مامان پسته پسر👼🏻 هفته بیست‌ویکم بارداری