نه عزیزمچرا زود شروع کنی
غذای کمکی باید از پایان ۶ ماهگی شروع بشه مگر با تشخیص پزشک زودتر بدی
بادوم و ی سریچیزای دیگه حساسیت زایی زیادی دارن با اینا شروعنکن
سبزیجات خیلی بهتره سیب و هویج و کدوسبز و کلم بروکلی
لز ۴ شروع میکنندیگه
نه عزیزم زوده
حداقل بذار پنج ماه و دوهفته بسه
حریره بادام هم برای رفلاکس و شروع مناسب نیست
فرنی آرد برنج خوبه ، اونم نهایت دو تا سه قاشق یک وعده
من بردم پیش پزشک چک کرد گردن گرفتنش چجوری بعد بهم گف یک هفته بعد واکسن ۴ میتونی شروع کنی و با سبزیجات شروع کن
من دخترم رفلاکس داره میخوام بعد،واکسن ۴ شروع کنم ،میگن از میوه شروع کنین پوره یا بخار پز میوه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.