۵ پاسخ

نه عزیزم‌چرا زود شروع کنی
غذای کمکی باید از پایان ۶ ماهگی شروع بشه مگر با تشخیص پزشک زودتر بدی

بادوم و ی سری‌چیزای دیگه حساسیت زایی زیادی دارن با اینا شروع‌نکن
سبزیجات خیلی بهتره سیب و هویج و کدو‌سبز و کلم بروکلی

لز ۴ شروع میکنندیگه

نه عزیزم زوده
حداقل بذار پنج ماه و دوهفته بسه
حریره بادام هم برای رفلاکس و شروع مناسب نیست
فرنی آرد برنج خوبه ، اونم نهایت دو تا سه قاشق یک وعده

من بردم پیش پزشک چک کرد گردن گرفتنش چجوری بعد بهم گف یک هفته بعد واکسن ۴ میتونی شروع کنی و با سبزیجات شروع کن

من دخترم رفلاکس داره میخوام بعد،واکسن ۴ شروع کنم ،میگن از میوه شروع کنین پوره یا بخار پز میوه

سوال های مرتبط