۲ پاسخ

۶ ماه امپول زدم نگرفت ۲ ماه نزدم این ماه گرفت بستگی به بدنت داره ربطی نداره

من دوتاشون بدون امپول شد فقط لتروزل و پودر اینفولیک میخوردم

سوال های مرتبط

مامان اریا و آرسام مامان اریا و آرسام هفته سی‌ودوم بارداری