ننه هوا میره تو دهنش دل درد میشه
نه فقط پستونک هوا میره تو شکمش؛ اصلا نشنیدم بچه شبشه خالی بگیره🤔
دل درد میشه هوا میخوره
نه دلش درد میگیره
پستونک ارتودنسی بخر چند دفعه اول با قطره ا د مزه دار کن بزار دهنش و یه کم هم خودت براش نگهش دار میگیره
الان من شیشه شیرخالی کردم دهنش مک میزنه اون که خالیه بسته هوا ازکجامیره داخلش ..گول زنک اصلا نمیگیره هیچ مدله رو
یه پستونک براش بگیر که نوکش مثل شیشه شیرش باشه
نه هوا میره تو معدش نفخ میکنه
پسر منم شیشه اونت میخوره و سه مدل پستونک گرفتم هیچکدومو قبول نمیکرد اما سرشیشه خالی رو مک میزد
منم رفتم سیسمونی فروشیارو گشتم دیدم پستونک هی اور شی مدل روزش از همه پستونکا بیشتر ب سرشیشه اونت شباهت داره و خریدمش .حالا این پستونکو میگیره
خب چرا شیرخشک بهش نمیدی
نه این کار رو نکن.چون هوا میره تو معده اش اذیت میشه
میگن باد میره تو شکم بچه
روده هاش باد میگیره خطرناک نیس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.